Google+ Σαν εχτές να έγινε, κι όμως πέρασε ένας χρόνος απο την πολιτική πράξη της αυτοκτονίας Δημήτρη Χρίστουλα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Σαν εχτές να έγινε, κι όμως πέρασε ένας χρόνος απο την πολιτική πράξη της αυτοκτονίας Δημήτρη Χρίστουλα.

Δεν θα κρίνουμε έμείς το εάν ήταν σωστή η όχι η πράξη του.
Αυτό έλπίζουμε πως είναι αυτονόητο,κανείς όμως δεν μπορεί να αμφισβητήση πως ήταν μία ξεκάθαρη πολιτική πράξη.
Ας τον θυμόμαστε όλοι εμείς, γιατί οι "ηγέτες" δεν τον θυμήθηκαν ΠΟΤΕ.

 



Η επιστολή που άφησε σε όλους εμάς.

"Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι' αυτή.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα της δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω ότι αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα του εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο μπορεί να κάνει όποιος το επιθυμεί ακόμα και ανώνυμα και θα δημοσιεύονται όλα αφού πρώτα ελενχθούν απο την διαχείρηση εκτός απο τα υβριστικά και προσβλητικά.Καταγγελίες για συγκεκριμένα ονόματα θα πρέπει να υποβάλονται επώνυμα.Οι διαχειριστές της ιστοσελίδας δεν φέρουν καμία ευθύνη για σχόλια,αναρτήσεις και ανακοινωσεις που εστάλησαν ή που έγιναν απο τρίτους.