tag:blogger.com,1999:blog-2700566684247091315.post6332650488509986883..comments2020-04-24T18:11:18.902+03:00Comments on Δημοτικοί υπάλληλοι,τοπική αυτοδιοίκηση, Ο.Τ.Α.: Η ανθρωποφαγία άρχισε, θα έρθουν και για σένα... Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/04780540246256035606noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2700566684247091315.post-25697942293354298332013-07-17T16:05:41.346+03:002013-07-17T16:05:41.346+03:00Αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός, θα επιθυμούσα με α...Αν και δεν είμαι εκπαιδευτικός, θα επιθυμούσα με αφορμή το εξαιρετικο κείμενο του κ. Νάτσιου να παραθέσω καποιες αποψεις, ως καθαρά καλοπροαίρετη κριτική. Για λόγους ευκολίας θα αριθμήσω:<br />1] Δυστυχώς κατα την άποψή μου η σχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα οδηγεί σε μαθητές "σκληρούς δίσκους" και όχι σε "επεξεργαστές". Τι εννοώ; Έχωντας την τυχη στο Πολυτεχνείο να δίνουμε τα περισσότερα μαθήματα με ανοιχτά βιβλία, διαπίστωσα την τεράστια διαφορά που έχει η εξέταση με "κλειστά" βιβλία σε σχέση με τα "ανοιχτά". Δεν έχεις το άγχος της απομνημόνευσης, της αποστύθισης, της ΠΑΠΑΓΑΛΙΑΣ και γνωρίζοντας ότι θα γράψεις με ανοιχτά βιβλίΑΑΑ (όχι βιβλίο) το μυαλο σου προσαρμόζεται και στο τέλος καταφέρνει να λειτουργεί συνδιαστικά-συνθετικά σε σχέση με τις γνώσεις με τις οποίες έρχεται σε επαφή. Απο την άλλη το "πεπερασμένο" της μνήμης δεν επιτρέπει την επεξεργασία πολλών "πληροφοριών"-γνώσεων στην περίπτωση της παπαγαλίας, κάτι που δεν υφίστατε στην περίπτωση των ανοιχτών βιβλίων. Ολο αυτό έχει σαν συνέπεια με τον καιρό και με την συνεχή άσκηση του εγκεφάλου σε πλήθος ερεθισμάτων και γνωστικών αντικειμένων, η ανάπτυξη της συνθετικής και αναλυτικής του ικανότητας (επεξεργασία) εις βάρος της απομνημόνευσης (σκληρός δίσκος). Αυτό όμως δυστυχώς δημιουργεί ανθρώπους με ανεπτυγμένη την ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ κάτι που έρχεται σε απευθείας αντίθεση με τις προσπάθειες της εξουσίας για χειραγώγηση των μαζών.<br />2]Καλώς και γίνεται κριτική στην στάση των επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ ως καλύτερης κάστας καθηγητές σε σχέση με τους μη μέσω ΑΣΕΠ επιτυχώντες. Προσωπικά ως έλλην φορολογούμενος θα επιθυμούσα να υπάρχει η ομάδα καθηγητών που απαιτεί δια βίου αξιολογηση και επιμορφωση ουσίας σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους που επιζητούν εφισυχασμό. Ενας δάσκαλος-καθηγητής ο οποίος έρχεται σε επαφή με παιδιά και εφήβους για μεγάλο μέρος της ζωής τους δεν μπορει να μένει "στάσιμος". Το λειτούργημα του παιδαγωγού μοιάζει περισσότερο με αυτο του ιατρού, ή μηχανικού, έχωντας μια συνεχή δυναμικότητα που απαιτεί συνεχώς ενημέρωση, συνεχή εξέληξη και βελτίωση των τεχνικών, δυνατοτήτων, γνώσεων, παρά με κάποιο άλλο στατικό επάγγελμα. Επομένως αν δεχθώ ότι είναι συμαντικός ο τρόπος της αρχικής αξιολόγησης, δεν μπορώ να θεωρήσω ως ερισσότερο σημαντικό το τρόπο και την διαδικασία μ\της συνεχούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.Michalishttps://www.facebook.com/michalis.nasainasnoreply@blogger.com