Google+ Δημόσιος υπάλληλος ετών 44, επί 24 χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση.. Αυτός είμαι εγώ!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Δημόσιος υπάλληλος ετών 44, επί 24 χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση.. Αυτός είμαι εγώ!

             Προς τη μνημονιακή κυβέρνηση

Βαρέθηκα να με αποκαλούν τεμπέλη βουλευτές που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους.

Βαρέθηκα να μου λένε ότι φταίω εγώ που προσφέρω σε αυτόν τον τόπο τόσα χρόνια, όταν αυτοί (και εννοώ οι βουλευτές της κυβέρνησης) το μόνο που προσέφεραν σε αυτό τον τόπο είναι χρέη σε εμένα και τα παιδιά μου...

Βαρέθηκα να προσφέρουν την πατρίδα μας στους Ευρωπαίους οικονομικούς κατακτητές απλόχερα χωρίς κανείς να τους σταματά...

Βαρέθηκα να απολογούμαι στους γνωστούς που δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή στην υπόλοιπη κοινωνία γιατί έτυχε να εργάζομαι στο δημόσιο...

Κουράστηκα να με δείχνουν λες και είμαι από άλλο πλανήτη....

Θυμώνω που μου κόβετε τον μισθό χωρίς να σας ενδιαφέρει πως θα ζήσω, θα μεγαλώσω και θα σπουδάσω τα παιδιά μου...

Θυμώνω που καταστρέψατε την παιδεία την υγεία τον πολιτισμό μας, που δεν αφήσατε τίποτα που να θυμίζει την ένδοξη πατρίδα μας...

Θυμώνω που τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα φεύγουν στο εξωτερικό για να σωθούν από την θύελλα που σπέρνετε...

Θυμώνω που παίζεται παιχνίδια στην πλάτη μου και με χρησιμοποιείτε για να τρομοκρατήσετε τους υπόλοιπους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα που περνάνε τα πάνδεινα από της δικές σας πολιτικές επιλογές. Εσάς κυρίες και κύριοι βουλευτές που οι περισσότεροι το μόνο που γνωρίσατε στην ζωή σας σαν εργασία είναι να καταστρέφετε ανθρώπους που μοχθούν για την ζωή κάτι που φυσικά εσείς δεν κάνετε καθώς σας προσφέρει τα πάντα η βουλευτική σας ασυλία, η καλή βουλευτική αποζημίωση και κατά επέκταση σε κάποιους από εσάς οι χρηματοδότες σας...

Βαρέθηκα να μου λέτε ότι θα με σώσετε όταν εσείς και η παρέα σας με καταστρέψατε...

Βαρέθηκα να μου λέτε ότι μαζί τα φάγαμε -δεν τα φάγαμε μαζί! Μόνοι σας τα φάγατε και συνεχίζεται να τα τρώτε και το άσκημο είναι ότι τα τρώτε μόνο από εμένα τον σκληρά εργαζόμενο και φτηνά αμειβόμενο Έλληνα πολίτη...

Κουράστηκα να μου λέτε ότι θα σώσετε την πατρίδα μου και να την ξεπουλάτε γιατί σας το είπαν τα λογιστακια της τρόικας

Κουράστηκα να είστε όλοι άπραγοι στο έγκλημα που γίνεται κατά του ελληνικού λαού δεν θέλω να με σώσετε γιατί όσο είστε εκεί με στέλνετε στον βούρκο ξεπουλάτε την πατρίδα μου στην πιο φτηνή τιμή και μου στερείται το χαμόγελο την ελευθερία μου και όλα τα ιδανικά που έχουν οι Έλληνες κρατήσει στο πέρασμα του χρόνου και της ιστορίας.

Ευαγγελος φραγκιουδακης

Πηγή:  RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο μπορεί να κάνει όποιος το επιθυμεί ακόμα και ανώνυμα και θα δημοσιεύονται όλα αφού πρώτα ελενχθούν απο την διαχείρηση εκτός απο τα υβριστικά και προσβλητικά.Καταγγελίες για συγκεκριμένα ονόματα θα πρέπει να υποβάλονται επώνυμα.Οι διαχειριστές της ιστοσελίδας δεν φέρουν καμία ευθύνη για σχόλια,αναρτήσεις και ανακοινωσεις που εστάλησαν ή που έγιναν απο τρίτους.